Powered By Blogger

sâmbătă, 10 iunie 2017

DE CE TACI?!


Înțelesu-m-am cu vântul să te-adie înspre mine
Calm și tandru..de-o putea, să nu-ți tulbure simțirea!..
Florile de iasomie să se scuture pe tine
Cu emoții și plăcere..vreau să-ți întâlnesc privirea!

De ce taci?! Dă-mi doar o șoaptă prinsă pe o frunză vie
Să-mi atingă pieptul..galeș, să-mi transmită-ncet fiorul..
Înțelesu-m-am cu timpul..să-mi adune, pe vecie
Toate-atingerile tale..și să-mi potolească dorul!

Te-am văzut plutind pe-o rază și m-am înțeles cu cerul
Să te-ndrepte către mine..să mă luminezi, iubite
De ce taci?! Cântă-mi iubirea..și dezvăluie-mi misterul
Completându-mi poezia..să-mi ștergi lacrima fierbinte!

10.06.2017
de Oana Adriana Alexandrescu
Focșani.
Imagine: sursă Internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu